hrni 2 January genap umur hubby 28 tahun..hubby dilahirkan di Hospital Jengka, sebelum Subuh ...hehe tu yang Hubby bitau aku la..betullah tu...
Happy Birthday to my Dear Hubby...semoga panjang umur, dimurahkan rezeki, diberkatiNya, dirahmatiNya, dikurniakan kesihatan yang baik dan berbahagia selalu hendakNya...Ummi & Azim akan sentiasa menyokong dan menyaya ngi, InsyaAllah...mula2 Hubby ajak cuti...tapi memandangkan schedule kami pack, keje pun banyak...so keje gaklah...nak spent cuti gak, nanti Azim dah besar sket ada rezeki leh pi makan angin...hehe...so nak celebrate pun pas keje ni la...pagi2 tadi Hubby dah ckp nak blanje 'Blueberry Cheese Cake'...yummy....syedap....hehe birthday aku hubby belanja, bday hubby pun dia gak belanja...hehehe...
ok cukup untuk hari ni...temanya..birthday hubby...so xleh campur aduk cter lain...
p/s: Happy Birthday to tibo 1/1, Miza 2/1, Wan Lyna 5/1, Liza 7/1, Ajey 25/1..hehe tu je yg aku teringat skang ni..kot termiss sorry ye kawan2...hehe..(semalam 1/1 birthday arwah mak, semoga roh arwah dicucuri rahmat, Al-Fatihah)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment