rasa hati waktu ini...'sangat rindukan azim'.....hihihihi...biasalah hari Isnin...2 hari cuti 24 jam berkepit ngan anak jantan aku tu...dah keje hrni terbayang-bayang kat azim...hm, ayah jangan jelous tau, ummi rindu ayah gak..hihihi...yelah bak kata Abah, sayang anak sayang jugak, sayang Ayahya kena lebih...hihihihi....
bosan bosan bosan...hrni hari Isnin...malasnya nak wat keje...hehehe apa la aku ni keje selambak tapinya malassssssssssss....low motivated...macam2 kejadian ah selama aku dok wat project kat sini...project yang sangatlah x best...sampaikan aku sanggup klu company nak hantar aku kat project site lain..x kira la jauh dr KL pun...hihihi... teruk kan...
hm xmo cite pasal keja la...hehe...hrni 20hb, congrats to Azizi & Ayu...dorg dapat bb boy...InsyaAllah pas balik keje ni singgah PPUM jap...pagi td Azizi sms bitau Ayu dah selamat melahirkan bb dorg...Alhamdulillah...dan tak lupa juga congrats to Lie & wife yang dapat bb girl last week...hehe makin berkembang dah keluarga semuanya...
weekend br ni x pegi mana sangat...sabtu lepak2 umah tgk tv...pagi2 cam biasa pi beli stok lauk seminggu kat pasar tani...x lupa nasi lemak kari ayam kegemaran hubby, nasi lemak untuk Nor & nasi kerabu untuk aku...hm yummy....petang ingat nak pegi taman tapi hubby lak ada kelas insurans dia...kata hubby kena pegi at least once a week kalau x komisyen kena block...hehe yeke..xpelah lagipun bukan hari2 pun hubby pegi kelas...seminggu 1/2 kali je...xpelah hubby pegi nak menambahkan rezeki...sian azim sabtu tu dok terperuk lam umah je...
semalam pagi dok kat umah gak...dah petang kul 3 lebih gerak pi umah liza...Napi mintak sahkan sijil dia..nak mintak keje gomen adik aku tu...hm sampai umah Liza lam kul 4 gak dah...hehehe, ada family Nana ngan Atie...hm gossip2 la apa lagi...hm lama x jumpa bb Alya Adriana...makin tembam...tapi bb Alya selalu nanges kalau aku nak usik2 dia...tapi geram, drumstick dia, yummy...hihihi...erm sian bb Alya rimas kot ngan org ramai...Nina cam biasa kontrol cun dia tak ilang...Zayyad dah semakin besar, cam bb 6 bulan aku rasa..hehehe...sampai umah smalam dah kul 7...mandikan Azim, pas Azan br masukkan dia lam buai dah ngamuk2 nak tdo..xmo tdokan senja2...Azim klu ngantuk, dia punya nakal tu x terduga..hadui la Azim...
dan hrni Isnin...sungguh bosan...opis pun sunyi..keje banyak..hadui...hm, pg td aku bawak Azim pi klinik...dah 2 malam Azim muntah tgh tdo...risau gak..tapi muntahnya sekali je x berpanjangan..dsebabkan risau so aku refer doktor...Alhamdulillah xde apa2 cuma doktor kata kahak dia banyak..doktor kasi ubat je...kalau klinik lain aku rasa dah kasi gas...pas g klinik hantar Azim ke nursery cam biasa...ni dah x sabar nak jumpa Azim..sat lagi nak call nursery nak tanya samada anak aku tu muntah lagi x...apapun Ummi doakan Azim sentiasa diberikan kesihatan yang baik, InsyaAllah...Amin
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment