Salam Aidiladha untuk semua...semoga pengorbanan kita diberkati, InsyaAllah...aku turn kali ni balik raya kat kg hubby..masing2 xdak cuti...tupun xtau lagi balik esok atau ahad...huwaaa...hubby tengah kursus...esok baru balik..tu xtau la sampai umah kul bape esok...so balik kg esok pun xtau la kul bape,...ntah2 balik hr Ahad...blasah la, janji x kena raya kat KL dah la...hihihi...dahlah raya pun cuti hari raya je...xleh nak ambik lebih2....baju raya pun x beli...hehe ada ke org beli baju raya...hihihi...baju raya Azim ada la aku beli...hehe pastu akak aku bagi lagi...hihihi untungnya jadi budak kecik ni ek...hehehe
hm, bulan ni sampai awl thn depan sonoknya la...sape2 yang banyak cuti masa ni la leh nak ambik cuti panjang...aku je la dok tgk org punya surat cuti coz aku xleh nak cuti...huwaa camana neh belum sampai hujung tahun cuti dah negative...hihihihi, mujur x kena potong gaji...kalau x, mesti best dapat gaji sikit...hihihi...
Happy Birthday untuk adik aku 'Rina'...semoga panjang umur, dimurahkan rezeki, dirahmati Allah, dan berbahagia selalu hendaknya...Amin...hehe, hrni bday dia yg ke 24 kalau x salah la...yeke 24 ek..akupun ingat2 lupa, hahaha...cepat2 la grad wei, balik Malaysia...sonok tau semua berkumpul ramai2...hehehe..
hm, dah 2 minggu x update blog..Alhamdulillah kami sekeluarga dah kembali sihat..aku dah kurang sakit2 kepala, hubby pun dah baik demam, Azim pun dah baik demam...last 2 week semua demam...bila lama x mengupdate blog mula la xtau nak cite apa...bila time bz ada je cite nak update...bila dah sampai time boleh update dah hilang sume cite...hehehe...
erm last week aku ngan hubby pegi kenduri kawin Fendi & Sue pastu Apis & Zira...selamat dah 2 org lagi kawan ktorg mengakhiri zaman bujang...Alhamdulillah...tahniah untuk pengantin, semoga jodoh berkekalan hendaknya...tak lupa juga tahniah buat Lila & husband, Yanti & husband, Ct & husband, Lila & husband, Kadak & wife...sorry la x dapat dtg majlis korg..jauh sangat la nak pi...hehehe...pasni turn sape lak ni nak serang...tengah tunggu kad baru..hehehehe...biasalah musim cuti sekolah mmg ramai la yang kenduri...yang syoknya dapat makan kari org kawin..yummy...hehehe...akupun dah jadi 'hantu kari' cam hubby...hihihi...
klah aku nak membaca blog kengkawan lak...len kali aku update lagi...klu x banyak gler keje leh la sambil2...hihihihi..daaaaaaaaa
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment