Monday, October 29, 2007

Setahun Sudah...

hm hehe, hrni dah genap setahun 2 hr aku bergelar isteri org...hihi kejap jek..pejam celik pejam celik dah setahun rupanya...thanks to hubby yang sangat memahami aku selama ni...semoga kasih sayang kami berpanjangan hingga akhirnya...Amin...anniversary aku sama ngan birthday kak de..pagi2 lagi aku dah sms kak de wish kat dia..

hm sabtu tu pegi umah ateh...ateh wat makan2...hm biasalah pas raya ada la open house nya..pastu ziarah cousin aku yg nak operate jantung hrni...demam plak wanie...td dah sms ma tanya dah operate lom...lom ada jawapan...hopefully semuanya selamat, InsyaAllah...sian pak ngah sekeluarga...macam2..tahun lepas lepas arwah mak meninggal tu pak uda yg operate jantung, tahun ni wanie lak...hm, smua tu dugaan...

hm malasnya lah hr isnin ni nak bekerja...hihihi...tulah aku ni...hihi skang ni keje senang sket..sejak keje kat site baru ni keje aku buat data migration je..no more forms & report, no more engine..cumanya kena focus leboh coz nak teliti data2...hadui macam2 la...tapinya badan lak penat dok ulang alik naik train...hm doktor aku bebel sbb aku travel dah sarat2...hehehe nak wat camana nak drive lg la x mampu..hm lgpun bukan hr2 pun naik train..isnin jumaat je..alah org lain tu boleh xkan la aku x leh...

klah nak sambung wat keje...merepek je...xdak mood ngat nak memblog...hehehe emosi x menentu...hahaha

No comments: