Monday, October 08, 2007

Salam Aidilfitiri

hm, salam untuk semua...Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri diucapkan kepada semua umat Islam..semoga Aidilfitri tahun ini membawa seribu rahmat dan keberkatan...sambutan Aidilfitri bermakna berakhirlah Ramadhan tahun ini..semoga ketemu lagi dengan Ramadhan yang akan datang, InsyaAllah....

hm sedar xsedar dah masuk 7 likur..teringat kenangan 7 likur zaman dulu2..kenangan bersama arwah mak & ayah serta keluarga yang tersayang...sesungguhnya kenangan seperti itu xkan dapat diulangi lagi meskipun dorg masih ada...hm lain sungguh sambutan dulu2 dengan sekarang...huhuhu seronoknya kalau dapat kembali ke zaman itu...

hm hrni aku kat INTEC...hm seminggu x mai sini, dok site lain..penatnya rasa..dtg sini maknanya keja menunggu...dok mana2 pun sama keje menunggu...xpe2 slow2...buat setakat yg termampu...aku dah x larat nakk paksa badan siapkan semua benda...hm hrni lak pagi2 dah lesu..smalam aku gelakkan kak njang terlepas sahur, pagi ni aku lak yg x terjaga...penat sangat kot...jam dah bunyi pegi snooze...dahlah lebihan makanan smalam mmg xde...dah smalam buka posa umah member hubby mana la aku masak...dah pagi2 sahur makan sandwich telo ngan susu jek..x penah aku buat sahur camtu...hahaha...

weekend br ni kak njang ngan family dtg...dorg angkut sekali izuando..biasalah izuan mmg suka nyibuk klu mak njang dia dtg jalan2...cuma mi'e je yg asyik dok bawah ketiak mak...fuh penat usah cite la shopping weekend neh...ptg jumaat tu dorg sampai terus lepak kj...pas buka terus shopping kat ou...adeh penat gler...kat kaki rasa cam ada batu, nak jalan pun x larat...jenuh hubby mengejar dayana...haduih aku jd penat nengok..tp mujur la org x ramai mana...parking pun senang cr...pastu esok pgnya ngah ajak pegi KL...alamak rasa cam nak ckp xyah tp sian lak dia nak cr baju2 melayu sampin & so on...kat masjid india la yg banyak choice..so ikutkan jelah...huh cr parking pun dah sejam lebih..mujur jumpa akhirnya...akak aku lak nak gak g sogo..hui org cam semut..ktorg kena jaga budak2 sorg satu...takut gak ilang...aku awl2 dah warning anak sedara aku jangan hilang..mujur semua dgr kata..sogo weekend ni mmg sesak gile2 punya aku rasa..jalan pun berhimpit2...pas g sogo terus g masjid india beli brg2 cam tudung, sampin etc...pas beli2 xmo dah tunggu lama2 terus balik..x mampu dah nak seret kaki aku rasa...mmg penat gler..camana la ngah balik drive malam tu jugak pas buka..penatnya la aku rasa...hm, & yg bestnya malam tu aku dapat kiriman jubah dr rina..hehe thanks my sis, cantik tp besar la sket..cam kena alter jek..hehe nak kasi org sayang lak aku rasa...hehe kedekut betul..

hish caner ni mood nak keje xde...tingat nak raya malas gler rasa wat keje...hm tp n i br kul 8.45 lom kul 9...haha nak berkira sket...td sampai2 budak2 ni tanya macam2..selamba aku sound, jap ek nak tune kepala...hahaha nak amik mood la konon...ish aku sampai awal2 ni kasi la aku relaks jap, ni terus nak serbu mana leh...dahlah aku sampai awl dr dorg balik lambat dr dorg...mana aci..ikutkan office hr aku start kul 9 apa...haha yg dorg tu jap2 lg lesap la tu...hai apa la nak jd...haha mengata org lak..hm oklah kang tah hape2 aku merepek..bulan2 posa pun nak merepek yg bukan2...

kepada semua umat Islam sekali lagi aku ucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri...Maaf Zahir dan Batin andai ada tersilap kata terkasar bahasa...selamat bercuti kepada semua...hati2 balik beraya dalam apa jua keadaan..semoga semuanya selamat, InsyaAllah...

No comments: