huh kenyang..eh silap Alhamdulillah, terima kasih sudah kenyang...hehe..br pas lunch..hrni bawak bekal...memang saja masak nasi lebih malam td sebab nak wat nasi goreng pg ni...sarapan pastu bawak bekal..kat sini nak pegi cr makanan xlah jauh mana..tapi penat gak sbnrnya nak kena cross jalan...keta laju...nak berlari2 cam org lain keadaan x mengizinkan..so aku plan pasni pun klu sempat masak pagi2 tu aku nak bwk bekal hari2...hehe tinggal mgu depan je lgpun aku keje...pastu start 19hb nak cuti panjang dah..huhu rileks kat kg...
hm td aku dtg lewat..sms boss mintak time off sbb nak kena jumpa doktor pg td..ingatkan lama rupanya kejap je...so aku sampai opis lam kul 9.30 gak...mujur aku dtg klinik pagi2..so taklah menunggu lama...sbnrnya pg td xde appointment tp disbbkan aku buat BSP test khamis hrtu so aku kena jumpa doktor utk review result test tu..next 2 week kena buat lg...hm, ikut jelah kata nurse...ada la kebaikannya kalau dia suruh aku jumpa tu...pastu td tiba2 doktor tu nak scan lak..hehe nampak la baby..hm tp x nampak lak jantinanya...hrtu scan pun x nampak..x kisah la boy or girl yg penting baby sihat & sempurna, InsyaAllah...doktor estimate berat baby dalam 3kg..huhu berat ke tuh...pastu baby dah engage kata doktor...hehe hubby dah cuak...aku, nak kata cuak tu xde la cuma berdebar2 gak...sape x takut...tapi kalau difikir2kan sangat, boleh trauma kot..so apa yg aku buat skang ni tawakkal jelah...doa2 mintak Allah permudahkan semuanya...InsyaAllah...
hm ni br dapat sms dr kak long...aki bukan kena kanser pun..cuma air penuh dlm paru2..tu yg membuatkan dia semput..dah tebuk buang air tu & skang ok sket keadaan dia...last week ada emergency call kata aki warded suspect cancer paru2...akupun balik jenguk aki weekend tu...sedih sangat tengok keadaan dia...sebijik cam keadaan arwah mak seminggu sblm dia pergi..ingatkan betul la kanser...ish rupa2nya tidak...Alhamdulillah, aku doakan aki cepat2 sembuh...tulah2 satu2nya aki yg aku ada skang ni...wpun dia cuma adik pada ayah arwah mak tp dialah satu2nya org tua tempat rujukan kuarga ktorg...teringat pesanan arwah mak..apa2 pun jangan sekali2 membelakangkan aki...sbb tu masa majlis kawin aku hrtu semua rujuk kat dia...yelah anak yatim piatu...klupun xde mak ayah tapi pendapat kuarga lain yg lebih tua mesti diambil kira...
hehe oklah minah sebelah ni ngk lak aku update blog...nyampah aku..suka hati aku la nak wat apa lunch hr...since aku x kuar lunch kasi la aku wat keje merepek2 jap..klah lain kali sambung..daaa
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment