hm..dah hampir 3 minggu dah kita dok dalam bulan Syawal..sekejap je kan..pejam celik dah 3 minggu...dan hampir 3 minggu jugalah aku punya penghijrahan...Alhamdulillah aku amat selesa dan gembira dengan kehidupan baru yang aku lalui..(nana kali ni aku pos entry gembira kasi ko baca :p)..InsyaAllah, aku doakan semoga kegembiraan aku berpanjangan..
hm musim2 raya ni x abih2 aku makan jamuan raya..weekend ikut my hubby jalan2 open house...hari keje pun ada open house..siang malam..sampai demam2 aku..terlebih makan kot..haha..banyak sangat aku hantam buah tembikai..semua jamuan aku pergi ada hidang buah pebret aku tuh..so hantam sajalah labu....dah dapat pakej penyakit..sakit tekak+selsema+sakit kepala+demam...semua cukup...
weekend ni InsyaAllah..my hubby plan nak jamu kawan2 kami makan...konon2 open house la...xtau la open camana...tapi ramai gak senarai tetamu yg dijemput..nilah masanya kami berkumpul dan bercerita...nak kata lama x jumpa x gak...baru je jumpa masa wedding hrtu...Alhamdulillah, ramai kawan2 yang datang...ada gak yg aku tak kenal...tapi tak kisah la..kawan2 dia akan jd kawan2 aku...begitulah sebaliknya...hopefully semuanya berjalan lancar..huh, terpaksa la anak mak ni tunjukkan kepakaran di dapur..for you my dear, masak pun masaklah...telan jelah ye...
happy ke nana cite ni...haha xleh cite lebih2..kang jd cite syok sendiri...aku memang selalu sedih..ratu air mata...macam la x kenal..hehe, xpe...wpun sedih selagi kita ingat dan redha akan ketentuan Allah, xpe...jangan kita menyalahkan takdir udah la...
oklah, xtau ah nak ngarut apa lagi...aku nak sambung wat keja ah...lain kaling sambung arrr...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment