Wednesday, September 20, 2006

ngantuknya hari ni....argh..

hm, ngantuk tahap kapal angkasa gaban..mata ni macam ada gam...adui la, apalah aku buat smalam..padan muka aku..leh aku wat keja gila baca novel sampai abis malam td, layan punya pasal..kul 3.30 pagi baru abis then tdo..kul 6.50 baru bangun...penat ah, mata pedih...

td acik call...dia fly ptg ni...5 hari di Mesir 5 hari di Mekah..semoga acik dapat jalankan umrah dengan aman dan tenang..sempat pesan kat acik...doakan kebahagiaan aku di dunia dan akhirat, hehe..Amin..plannya acik nak pegi sana hujung May, sambil jenguk2 Rina..tapi postpone...mungkin ada hikmah di sebaliknya...

ngantuk lagi..apa nak buat...tulis blog...keja banyak..tapi x tahan dah nak ngadap keja...mata ni cam nak melekat2...haha banyak betul setan bergayut...

xde idea ah nak merepek..tersalah type ada yg terasa..melenting lak kang...haha susah ada peminat setia yang mengkritik kat belakang ni..haha...wat aku ilang mood nak menulis...tapikan peduli hape, aku punya cerita...don't worry, be happy....it's all about life...kata mak, asam garam kehidupan adalah penambah perisa yang menyedapkan rasa..kuikuikui....

No comments: