cite tentang persiapan raya..Alhamdulillah semua keperluan dah dibeli...yang paling excited biasalah my lovely hubby...hehe hubby yg suka shopping...yang paling banyak mestilah my lovely ajeem...baju dak kecik kena banyak kang comot...hehe aci x...tupun anak lelaki..kalau anak pompuan aku xtau la camana aku punya napsu beli baju...hahaha...aku ala kadar je...x kisah sangat...lgpun sblm puasa dah buat baju br...pastu cuma beli baju tema ngan 2 pasang baju lain...hm, angpow...lom decide nak kasi anak sedara bape...hihihi...kalau bg cam thn lepas sure kene kutuk ngan anak sedara sbb x upkan..haha, ngklah camana...tang ni pening sket...sbb anak sedara hubby + sorg cucu ada 38 org kot x salah kira..hehe...anak sedara aku ada la 9 org..hehe..meh tengok beberapa aksi ajeem tgu ummi & ayah shopping..
penat la ajeem tunggu...
lepak2 taman..
bestnya..janji leh main-main
lepak jap...
hehe minggu ni lak direct x buka posa kat umah..penuh ngan undangan ngan date2 makan kat luar...hm, Alhamdulillah rezeki...dan semalam ayah & ajeem g gunting rambut..meh tgk aksi budak nakal nak gunting rambut...
yeye..ajeem nak potong rambut..
ayah ni asyik nak amik gambar jek...
pasrah rambut kene potong...
hehe mula2 tu bukan main excited sengih2 pasan ensem kat depan cermin besar...syok dapat duduk kusi tinggi..pastu dah start kena pakai kain alas tu muka dah lain...pasrah je mula2 org potong rambut..x sampai 2 minit nanges...nanges2 manja mujurnya...hehe atlast settle...x sempat nak snap sbb nak cepat beli stok brg dapo pastu...
klah nanti update hari raya lak..kepada semua...Salam Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin...
Ikhlas dari Sue, Man & Azim

No comments:
Post a Comment