last aku balik opis isnin lepas...pastu terus x balik2 dah...nampak gayanya pasni setiap isnin la aku kat opis...hehe..kat opis hrtu aku g pasar Ramadhan kat Tasik Permaisuri..makanan dia agak murah compared to makanan kat Pasar Ramadhan KJ...rasa pun boleh tahan...& seterusnya sejak dok putrajaya ni aku g pasar Ramadhan Putrajaya...hm, menarik & banyak gak pilihan..cuma biasalah kalau dah hari2 beli x tau la pulak nak makan apa..
rutin bulan puasa cam biasa...kena la bangun sahur..masak ala kadar..makan panas2 ok la...wpun x sedap mana aku masak, main campak2 je...janji panas kan..nak makan lauk lebih buka biasanya mmg x lalu..kalau panas, goreng sardin pun ok..hehe..pas sahur ngk keadaan sambung tdo ke x...hehe...kadang2 syiok gak tdo joint ajeem...hihihi...anak teruna aku tu, setakat ni x la dia bgn sahur..cuma buka puasa je nak kena layan kerenah dia..org minum dia nak minum..org makan nasik dia nak nasik..hehe...ni gambar terbaru ajeem...ambik otw balik dr sogo...hehe g sogo anak teruna aku nak lak pakai mask..Alhamdulillah...
ajeem kena pakai mask
ajeem dah start rimas..
muka boring ajeem
ajeem budak noti
cite pasal ajeem...ajeem dah masuk 21 bulan..hehe, dah besau anak teruna ku itu..dah pandai cakap..& suka ikut kalau diajar..kalau mengira tu dah boleh la sambung2 mana yg dia tau..tapi malas sket...baca buku lak guna bahasa jerman...makan pun dah tau la tadah doa..yg bunyiknya na..na..amin..haha blasahlah ajeem..balik kg br ni ajeem dah bulat kata semua org...hehe noti, suka memanjat..abes grill umah mak njang dia dia naik..hadui la ajeem ajeem..rindu plak kat ajeem..apa la yg dia buat kat sekolah..hehe skang suka g sekolah..pagi2 lam kete dia cakap 'aya nak d olah'..'aya nak upe enek'...'aya ayang enek'...hahaha aku la tu ajar..hehehe
klah nak sambung keje..ngular jap tadi...berehat..hehe..lain kali update..skang ni jarang2 la kot aku update...tunggu la, aku beli broadband nanti...hehehe

3 comments:
ajeem ... aya nak upe enek ngan aya ayang enek tu aper jeem ... tatie x fhm la ...
ajeemm..bile umi ajeem nk wat majlis bukak pose kt rmh comel ajeem..
tati kin..ajeem cakap...saya nak jumpa nenek..saya sayang nenek..ummi ajar..apa la tati ni tu pun x paham..hihihi
cila..mai la umah weekend ni bukak posa ngan ajeem...hehehe
Post a Comment