Tuesday, September 08, 2009

update buka puasa

sabtu baru ni..bertempat di rumah aku..kami telah mengadakan majlis buka puasa bersama geng lepak...kehadiran cam biasa, geng2 lepak & family...

paling awl sampai family zizi(zizi, ayu & akhil)...ayu sampai aku x masak lauk pun lagi..hihi, sebelum tu aku balik dr giant dok masak agar2 coklat, basuh2 ayam..pastu ajeem ajak tdo...so layan..huhu bangun2 tdo dah pun kul 4...x lama pastu family zizi pun sampai..hehe aku mmg dah nak start masak pun..cuma tgh layan anak jantan aku yg baru nenong2 bgn tdo...so pas dah ada org dtg ajeem dah start segar..akupun mulakan aktiviti memasak sama ayu...

bz kat dapur pastu dah x pasan dah sape yg sampai seterusnya...siap masak sume dalam kul 7 camtu...lebih kot..sebab last aku goreng ikan pekasam, letak kat hidangan dah azan...hehehe..

menu buka puasa tahun ni

tn umah - kari ayam, sayur kobis goreng, ikan pekasam, telo dadar, petai jeruk, tomyam campur ajeem & agar-agar...

ayu - daging masak kicap, agar2 & puding jagung

atie - sambal udang & ikan terubuk masin (yeke ko yg bwk ni) hihihi...

nana- mee hoon goreng & lopeh..

loque & atan - petai mentah

pastu menu lain yg x diketahui tuan badan yg bawak:

buah tembikai & honeydew - ain kot

pulut panggang & akok - loque kot

hehe sorry geng x pasan la masa korg2 sampai...makcik bz...hehe..apapun thanks kepada semua yg datang majlis buka puasa pot luck untuk tahun ni. InsyaAllah tahun depan kita buat lagi...

kepada hadirin, terima kasih sekali lagi

ayu, zizi & akhil
nana, asri, adik nana & zayyad
ain, atan & dani (huwaa arief x dtg)
ila & loque
ayus & mai
KL

tqvm from man, sue & ajeem..Alhamdulillah buka puasa tahun ni nampaknya x membazir...semua dikira habis...hehe, aku awl2 dah pesan jangan beli banyak2...huhu takut membazir...

apapun seronok..pas makan leh lepak2 & borak2..tengok keletah anak2 yang comel2...aku lupa nak snap2 gambar..x sempat & agak malas..hehe...

1 comment:

Unknown said...

wah..sonok tu, x ajak pon ktrg..huhuhu!