hm dapat tag lagi dr mama nina...check it out...
1.Bekas kekasih saya adalah :
Bukan suami saya yang pastinya...
2.Saya sedang mendengar:
PRamlee bagi syarahan...haha tengah layan cite Keluarga 69 sambil surfing2...
3.Mungkin saya patut :
Tdo..dah jauh malam la...
4.Saya suka :
Menyanyi & membebel...x ceria kalau x buat dua benda tu dalam satu hari...
5.Sahabat-sahabat baik saya :
Yang sentiasa menjadi pendengar setia & sentiasa memahami saya...my lovely Hubby
6.Saya tak paham :
Kenapa mata xmo lelap lagi dah jauh malam ni...
7.Saya kehilangan :
Ibu dan ayah...dan nenek yang saya sayang...Al-Fatihah
8.Ramai yang berkata :
Poh paleh weh!!
9.Makna nama saya :
Xde makna rasanya..hehe
10.Cinta itu adalah:
Cinta itu ketawa dan airmata...
11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
Tdo lena...hehe ajeem ngan dayana tgh tdo...zzzzzzzzzzzzzz
12.Saya akan cuba :
Berikan yang terbaik untuk suami dan anak..InsyaAllah
13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
Hingga akhirnya...
14.Telefon bimbit saya :
Sony Ericsson...haha betul ke eja tu
15.Bila saya terjaga dari tidur :
Kiss ajeem..Ummi ngan ajeem dok jauh ngan ayah...
16.Saya paling meluat apabila :
Org mengada-ngada...hish x suka...
17.Pesta/Parti adalah :
Makan2...jumpa kawan...tulah parti aku..pesta mabuk2 ngan kawan2..
18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
Anak ayam
19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
Zaman kanak2...ingat nak main je...syiokkk
20.Hari ini :
16 Mei..hari arwah aki meninggal...Al-Fatihah
21.Malam ini saya akan :
Tdo ngan ajeem...xtau la lena x..ajeem tgh x sihat...
22.Esok pula saya akan :
Jumpa Hubby...Hubby janji nak balik seawal Subuh..miss u my dear
23.Saya betul2 inginkan :
Balik KL, life cam dulu2...with Hubby & our lovely prince, Ajeem
24.Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini :
Dagu dah berlapis...huhu aku makin gemuk...camana???
25.Pusat membeli-belah atau arked permainan? :
Dua2...suka shopping baju anak & layan ajeem main permainan kat taman..
26.Makanan Barat atau Jepun? :
Barat...
27.Bilik yang terang atau gelap? :
Tdo lam gelap baru lena
28.Makanan segera adalah :
Order saja...hihihi
29.Ayat terakhir yang sy katakan pada seseorang?
'OK'...br pas cakap tepon ngan Hubby..
30.Siapa yang sy nak Tag?
hm, cam semua kawan2 dah jawab je....
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment