Saturday, May 16, 2009

tag lagi

hm dapat tag lagi dr mama nina...check it out...

1.Bekas kekasih saya adalah :
Bukan suami saya yang pastinya...

2.Saya sedang mendengar:
PRamlee bagi syarahan...haha tengah layan cite Keluarga 69 sambil surfing2...

3.Mungkin saya patut :
Tdo..dah jauh malam la...

4.Saya suka :
Menyanyi & membebel...x ceria kalau x buat dua benda tu dalam satu hari...

5.Sahabat-sahabat baik saya :
Yang sentiasa menjadi pendengar setia & sentiasa memahami saya...my lovely Hubby

6.Saya tak paham :
Kenapa mata xmo lelap lagi dah jauh malam ni...

7.Saya kehilangan :
Ibu dan ayah...dan nenek yang saya sayang...Al-Fatihah

8.Ramai yang berkata :
Poh paleh weh!!

9.Makna nama saya :
Xde makna rasanya..hehe

10.Cinta itu adalah:
Cinta itu ketawa dan airmata...

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
Tdo lena...hehe ajeem ngan dayana tgh tdo...zzzzzzzzzzzzzz

12.Saya akan cuba :
Berikan yang terbaik untuk suami dan anak..InsyaAllah

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
Hingga akhirnya...

14.Telefon bimbit saya :
Sony Ericsson...haha betul ke eja tu

15.Bila saya terjaga dari tidur :
Kiss ajeem..Ummi ngan ajeem dok jauh ngan ayah...

16.Saya paling meluat apabila :
Org mengada-ngada...hish x suka...

17.Pesta/Parti adalah :
Makan2...jumpa kawan...tulah parti aku..pesta mabuk2 ngan kawan2..

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
Anak ayam

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
Zaman kanak2...ingat nak main je...syiokkk

20.Hari ini :
16 Mei..hari arwah aki meninggal...Al-Fatihah

21.Malam ini saya akan :
Tdo ngan ajeem...xtau la lena x..ajeem tgh x sihat...

22.Esok pula saya akan :
Jumpa Hubby...Hubby janji nak balik seawal Subuh..miss u my dear

23.Saya betul2 inginkan :
Balik KL, life cam dulu2...with Hubby & our lovely prince, Ajeem

24.Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini :
Dagu dah berlapis...huhu aku makin gemuk...camana???

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan? :
Dua2...suka shopping baju anak & layan ajeem main permainan kat taman..

26.Makanan Barat atau Jepun? :
Barat...

27.Bilik yang terang atau gelap? :
Tdo lam gelap baru lena

28.Makanan segera adalah :
Order saja...hihihi

29.Ayat terakhir yang sy katakan pada seseorang?
'OK'...br pas cakap tepon ngan Hubby..

30.Siapa yang sy nak Tag?
hm, cam semua kawan2 dah jawab je....

No comments: