hm, cam kesian je kan dengar perkataan kuarantin...apakan daya, ajeem kena chicken pox...TASKA x kasi ajeem pegi sekolah..ajeem cuti, ummi pun cuti...hish, kelam kabut aku dibuatnya...dan smalam TASKA inform yg paling awl ajeem blh masuk TASKA semula 25/5 ni...sebabnya sblm ni ada kes budak kena chicken pox masuk TASKA awl, pastu ada lak pejabat kesihatan wat check up, dah dorg kena tutup TASKA 2 minggu disebabkan kes tu..so untuk kali ini dorg memang dah kasi rules cmtu untuk semua org...hadui camano tuh...huhu xkan nak tinggalkan anak aku kat kg...kakak2 aku ada komitmen dia sendiri...lagipun, anak aku sihat pun aku x sanggup nak tinggal inikan pulak tengah x sihat...bingung betul aku rasakan...camana ni tolonglah...
betullah sejak aku kat sini...kelam kelibut betul...dah lah tinggalkan kat kawan2 opis keje aku..last week dah schedule for UAT ngan user..kata bos x boleh postpone sebab project dah delay 2 minggu..hm, dah terpaksa susahkan kawan2 untuk settlekan aku punya UAT...ampunkan aku kawan2...rasa sangat bersalah...yelah semua org tengah stress nak siapkan part masing2...skali dorg lak nak kena cover keje aku...dahlah user aku tu cerewet orangnya...aku sangat berterima kasih kat dorg sebab tolong aku...sorry la sangat2...sebab semua ni datang tiba2 kan...kalau aku dok kuantan pun, ngan sape aku nak tinggalkan ajeem...
kembali pada ajeem...aku rasa sangat sedih tengok anak teruna aku tu..bayangkan kecik2 kena chicken pox..tumbuh2 merata2, gatal merata2...apa yang dia tau...kalau rasa gatal garu & merengek, pastu nanges..pastu jerit2 manja 'mi..atit'...huwaaa part tu rasa nak nanges...kalaulah aku boleh pindahkan sakit & gatal2 dia kat aku, aku rela je...pastu smalam dah demam....harini still panas lagi...pastu tambah lak ngan batuk2..selsema...Ya Allah, sembuhkan anakku seperti sedia kala...itu je yang aku harapkan buat masa ni...yang buat aku susah hati..email big bos...isnin aku kena ada kat UMP...hadui parah betullah...aku ckp ngan assistant big bos, selamba lak dia jawab..untuk next week suami awak la pulak kena korbankan cuti..APAKAH????
hm, klah sambung lain kali..anak teruna aku dah menjerit tu...selamat pagi semua...semoga hari yang penuh barakah ini memberi kebahagiaan dan keceriaan buat kita semua..Amin...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

4 comments:
semoga ajeem cpt sembuh..pape pon family first tau..jgn abaikan family disebabkn keje..
sabo bebyk ea..:D
ps: ibu mane yg sggup tinggalkn anak yg sakit kt rumah..lg plak anak kecik..renung2kn selamat beramal..
sian ajeem..dapat bayangkan cane ajeem skarang..apepun banyak2 sabo jelah sue..nie pengorbanan kita..family comes first..ibu mane yang sanggup tengok anak sakit..susah cane pun kita kene tanggung..
buat ajeem...mama doakan semoga cepat sembuh ye...
kak sue..byk2 bersabar k..
CiLaa - betul, family first...x sanggup nak tinggalkan ajeem merengek2 ngan org lain
AMaNiNa - tulah extra manja la dia kalau x sihat...demam biasa pun dah manja lebih2 ni kan pulak chic pox..gatal2 & x selesa
alizmiealya - Amin, ummi sentiasa doakan semoga ajeem cepat sembuh, InsyaAllah
Post a Comment