Monday, December 18, 2006

sessi bercerita...

Huh…penat ah hrni…weekend yg sibuk bg aku, buat aku rasa penat hari ni…sibuk tapi seronok..hilang stress…tapi bila dah start keja balik…start semula stress…adeh, pagi2 aku dah weng…rasa cam nak marah, menyampah semua ada…control..control…banyakkan bersabar..hehehe…

Hm, balik kg memang selalu buat aku happy…hm yelah jumpa family..tapi x sempat nak ziarah kubur arwah mak & arwah ayah..plan nak pegi…tapi masa x mengizinkan..ngan hujannnya…dengan schedule aku yang pack nya…aku sampai kg pun dah malam..pastu bergegas g umah pak ngah tunjuk muka…sepupu aku kawin..2 sekali…ziarah jap malam tu wpun penat…

Pg sabtu tu aku start kelam kabut…my hubby plan nak dptkan title “early bird” pg tu…tp x sempat..aku la yg lambat..hm nak sarapan la itu la ini la dulu kat umah..pastu tgh2 nak sarapan along call lak…lama lak tu borak ngan along…at last aku minum jek..sarapan aku soh adik pie abiskan..mujur kat tempat tu ada sarapan klu x lapar la aku…sampai2 org dah start senamrobik…hm, melepas…terigin nak senamrobik…takpelah next time…

Erm..best gak event co my hubby…macam2 dapat…lagipun my hubby banyak menang…haha antara muka yg paling banyak amik hadiah kata dia…hehe perasan tol…tapi aku rasa betullah…sonok tengok budak2 kecik bersukan…lama dah aku x rasa suasana ni…dulu2 kg aku selalu buat family day…pertandingan antara block..tapi skang semua tu dah xde…

Penat2 bersukan lunch lak…pas lunch berekreasi..menarik gak..naik “Cruise Putrajaya”…hm cruise ke…apa2 lah..yang penting aku dah menjelajah tasik tu..hrtu masa kak ya dtg ingat nak naik cruise tu tp cam mebazir…tak sangka lak pastu leh dpt naik free…hehehe…hm, cantik pemandangan putrajaya ni..rupan2nya banyak tempat yg aku lom jelajah kat sana…boleh amik gambar2 bangunan dari tasik…leh wat titanic ngan my hubby,,,hehehe…

Abis berekreasi bergegas balik..ambik stok IWANI kat usj pastu balik puchong ambik apa2 brg yang patut…sian Acik..sok call aku…dia tunggu kat gombak nak balik sekali…keta co dia dah tinggalkan dia kat gombak sebab dia nak balik ngan aku..pas amik acik terus balik kg…tu yg jd kelam kabut..sampai kg terus siap2 nak g umah pak ngah…

Ahad pas kenduri umah pakngah…lepak umah baby dayana…best best…dah besar dayana…nak g kubur…tapi hujan…nakk wat camana…aku nak dok umah..tapi sedih…aku mintak kebenaran dr hubby nak g umah kak nurul..main2 ngan dayana…puas main ngan dayana balik umah siap2 balik puchong…

Seronok..x sabar nak balik lg…tungguuuuuuuuuuuu…lg 2 minggu balik kg raya…hehehe, my hubby kata balik kg aku dulu..ye boleh ziarah kubur arwah makk & ayah pagi2 raya…Alhamdulillah….

No comments: