penatnya...itu ini..sana sini...adus...rasa cam lemah jek badan nak ingat & nak buat semua benda...baru pas review tp ntahlah..no mood..ramai tego aku x ceria... nape...ntah..aku pun x tau...biasa jek aku rasa...
khamis & jumaat cuti...pi nilai cr barang2 kenduri..cari baju tema majlis..aku ker...adus..duit tarak mujur kak nurul sponsor sket...kak idah borong barang keperluan rumah..seperti apa yg arwah pesan...hm...aku...beli baju cantikk...hm, cantik ke...InsyaAllah cantik...aku bukan jenis suka pakai pakaian lip lap cam org lain...asalkan sedap mata memandang & tak menyakitkan mata org lain udah....
settle kat nilai semua...pastu ambik rina kat KLIA...tupun acik dah call dr KLIA dia dah sampi..ktorg dok tengah bayar langsir..hehehe sampai KL tunggu dalam sejam rina kuar...mujur x banjir teruk KLIA...bangga dengan diri sendiri...tahan airmata wpun dalam hati hanya Allah yang tau...
panas...cuaca terik..musim dorian...makan macam2 tak hengat..balik kg habis bibir kering..sakit mata...macam2 la...sabtu hrtu dorg pi mandi sungai..jelous aku xleh ikut sebab pegi lipis ngan cu..cari barang lagi...calling my partner..confirm booked...selamat satu benda..kira2 bajet...adus..susahnya jadi anak yatim piatu...tapi xper..dugaan...semoga semuanya berjalan lancar..InsyaAllah...
hm...macam mana ni..susah hati...suka...sedih...gembira semua bercampur aduk...ingat semua pesanan arwah...mampukah aku...mampukah kami...InsyaAllah...perjalanan itu masih jauh dan amat panjang..semoga ianya diberkati dan diredhaiNya...berkat restu & pilihan hati arwah mak...I love u mom....miss u too....
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment