
Erm..lama adik aku yang sorg ni tak online..ada la 2 minggu dah tak chat ngan die...so aku letakkan gambar izuando ngan mi'e bersama bonzer dorg pak cu syukri otai...hahaha...so die boleh baca kisah hidup anak sedara die yg dua org tuh..
Kalau nak tau yg baju biru tu Abang atau nama glamer die izuando dorantes...yg kena peluk tu adik mi'e yg sangatlah nakal nya..tak makan saman punya budak..hehe kat sebelah tu bonzer..anak pak ngah dorg panggil pakcu syukri..hehehe...
Gambar ni masa kenduri cukur jambul baby dayana ngan majlis pertunangan hrtu..dorg ni memang suka posing tak tentu pasal..siap request mintak org ambikkan gambar dorg..dah tu siap perasan ensem laktuh..hahaha hensem kot besar nanti..hensem macam Arwah Aki die...
Aki tu atuk..orang Pahang panggil Aki...
Actually aku pun sebenarnya rindu kat anak2 sedara aku ni..tu yg sibuk dok letak gambar dorg..hehehe nak kata lama tak balik baru je balik..agaknya adik aku yg kat oversea tu lagilah rindunya kan..yelah dulu2 dok kat Bangi 2 minggu sekali balik..paling lama sebulan...ni dah bape lama tak balik...ha 7 bulan seh..sekejap jek dah masuk 7 bulan..sabar ek Rina...mak kata awak dah boleh bok tiket balik tau..nanti boleh la kita raya sama2 ek..kalau sempat leh la langsung sekali...doa2lah murah rezeki..hehehe..
Kaylah..nanti adik aku online aku cite panjang...daaaaaaaaaaaaaaaaa........

No comments:
Post a Comment