huhu tgh tunggu hubby..otw katany stuck dalam jam...hm belek2 inbox..terpandang email semalam dr hubby...so sweet dah tua2 ni dapat lg lagu dr hubby..rindu setengah mati nyayian D Masiv...
Aku ingin engkau ada disini
menemaniku saat sepi
menemaniku saat gundah
berat hidup ini tanpa dirimu
ku hanya mencintai kamu
ku hanya memiliki kamu
aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
aku rindu setengah mati
meski tlah lama kita tak bertemu
ku slalu memimpikan kamu
ku tak bisa hidup tanpamu
aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
ku tak bisa hidup tanpamu
aku rindu…
ni semua terpengaruh dengan sinetron kejora dan bintang la ni..apapun lagu ni mmg tersangat la touching...aku dengar boleh naik bulu roma..& lagu ni buat aku sangat hiba, sebab teringat sangat kat arwah mak...arwah mak memang sentiasa dalam hati aku..Al-Fatihah..
& sekali lagi..tq to my hubby..last 4 month dapat lagu 'for the rest of my life' maher zain..tu sblm amin keluar...skang dah balik dr pantang pun still rindu-rinduan..semoga Allah panjangkan kasih sayang antara kami..Amin ya Allah..moga jangan ada benci..moga Allah kekalkan hubungan kasih sayang antara kami di samping anak2...semoga bahagia selamanya..
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment