Friday, October 29, 2010

update Oct 2010

Alhamdulillah..dah nak abis pun Oct 2010..bulan Oct adalah bulan yg ditunggu..hihi...yelah kan, anniversary bercinta bulan ni..anniversary kawin pun bulan yg sama..Alhamdulillah..tahun ni genap usia perkenalan aku ngan man selama 11 tahun..& genap usia perkahwinan kami selama 4 tahun..semoga Allah kurniakan kebahagiaan kepada kami selamanya..Amin..semoga kasih sayang makin utuh dan takkan pudar..tulah harapan aku untuk keluarga kami..

thanks to hubby yang cam biasa x penah lupa tarikh2 keramat dalam kehidupan kami..& of course tqvm untuk hadiah & masa yang diluangkan..wpun pada hari anniversary tu aku kena wat mgtt test & atenatal appt sekali gus tapi kami sempat gak selit2kan masa untuk meraikan hari penuh makna kami bersama..& lagi meriah bersama azim..hehe tahun depan azim & baby lak..InsyaAllah...

hm cite pasal azim..bulan 10 ni lak..2x demam..demam nak pandai kata Ayah..Alhamdulillah, anak teruna aku semakin meningkat usia, semakin matang & pandai..wpun azim adalah tersangat manja skang ni sampai kadang2 ayah rotan dia sbb manja x bertempat..huhu koleksi otromen makin bertambah setiap bulan..adeh la hr2 nak ajak pi jusco/ giant cr otromen..tuh otromen aku x tau la ada bape banyak dah..bape jenis..cd lak dah bape dah..adui la anakku..kalau g pasaraya mmg kena pandai pujuk supaya x 'terbeli' cd or mainan otromen lagi..kalau x abislah aku...huhu..

cite pasal pregnancy..Alhamdulillah dah masuk 29wks...minggu ni nak kelaurkan baju2 & keperluan baby yg perlu dibasuh...pastu nak kena plan apa yg nak dibeli..hubby ajak shopping barang baby...yahoo..excited lak rasa dah masuk 3rd trimester ni..Isnin ni ada appt hukm for next scan..hehe asyik scan je..harap2 baby tunjukkan siapa dia kali ni..hehe..semoga anak yg ku kandung sihat dan sempurna..semoga Allah keluarkan anakku dengan cara paling mudah dan selamat..Amin Ya Rabb..

klah, nak keluar lunch dah..lain kali update..InsyaAllah kalau ada kerajinan..

No comments: