saat ni..mata memang x boleh pejam..mungkin esok mata aku akan bengkak..huhu perasaan hati..sangat rindukan azim & hubby..masuk kali ni..ini kali ke3 aku tinggalkan azim dengan ayah bermalam..
tapi...kali ni..perasaan aku sangat lemah..hati betul2 teringat kat anak & suami kat rumah..dengar je suara azim airmata mcam kena pam..pastu ckp lak ngan hubby terus pecah berderai...nak je suruh hubby dtg malam ni lepak sama2..duduk bilik besar..sorg2...sungguh terasa kehilangan...wpun baru je borak2 ngan azim...gayut ngan hubby kat tepon..teringat zaman bercinta..getaran perasaan tu dtg kembali...terima kasih Ya Allah kerana mengurniakan perasaan itu...kenapa la time2 camni hubby bz ngan meeting & etc...
Hati...tabahlah..cepatlah course ni habis..x sabar nak balik jumpa my 2 prince...berjauhan membuatkan perasaan sayang aku membuak2...rindu yg x tergambar..wpun baru beberapa jam x besua muka...
miss them so much..
Monday, October 11, 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment