Sunday, January 03, 2010

Update Tahun Baru

Selamat Tahun Baru kepada semua...

Selamat Hari Lahir buat Hubby yang tersayang...2 Januari...semoga Hubby sentiasa dirahmati Allah, dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki...dipermudahkan segala urusan..Amin Ya Allah...

Cerita tahun baru sehingga hari ini...

Malam menjelang tahun baru..
tahun ni lagi sekali mencuba nasib nak tengok bunga api kat Putrajaya...hm, xde pun..kena tipu lagi cam tahun lepas..ampeh sungguh kami rasakan...apa yang kami dapat?? jam, penat...apapun azim sungguh gembira berlari2..bersama kawan2 yang tak dikenali..

Tahun baru, 1 Januari...
siang kami lepak2 kat umah..kemas2 umah serba sedikit..keluar beli barang dapur...x cukup barang kat supermarket petang tu kami beli stok lauk lak..destinasi pilihan Pasar Malam Putrajaya...memang best...

malamnya..aku ngan ain berjaya merancang satu birthday party untuk Hubby..kecik2 je...erm, suprise la konon..aku tanya hubby dia perasan tak..katanya tak..cuma masa kami nak suprisekan dia cam ada sedikit curiga..haha...thanks to ain & atan...kek juga telah disponsor oleh atan & ain..TQVM..dan kepada kawan2 yang dtg...atie, pian & nina dan ayu,zizi & akhil...terima kasih kerana dtg..menunya malam tu, nasi lemak sotong & ayam...xleh nak masak beria takut hubby perasan...hehe sambutan awal beberapa jam dari tarikh...Wish him all the best in life...

2 Januari...
Happy Birthday my dear...harini..hari melayan anakanda Azim..kami bawak azim pegi nengok burung kat Taman Burung KL...seperti yang dijangkakan...hari hujan..tatapi..kami tetap enjoy & kepenatan..sonok nengok azim yg sentiasa excited ngan burung2..azim happy,ummii & ayah pun happy...pas balik Taman Burung, singgah Mid Valley cari letih..haha..malam baru sampai umah...

3 Januari
dan hari ini..aku di opis...huwa kene keja la pulak..adui dui dui dui....jap lagi aku nak kena balik..hmm...keje lom siap..camana???badanku di opis...hatiku di rumah...oh Azim...miss my lil prince so much...

p/s: gambar2 kalau ada masa aku letak..kalau x tu maknanya x cukup masa la....

1 comment:

reramarama said...

wahhh!!!! happy birthday man!!!! :) :)

dah beberapa tahun jd suami ni, perut dia dah start buncit ke blom? hehehhee....