Tuesday, January 19, 2010

azim..budak sakit mata...



masih boleh tengok ayah & pak usu main bowling...huh, ajeem sibukn nak angkat bola bowling tuh...x boleh angkat ajeem golek...boleh merah tu ajeem dah declare dia punya...huhu...sampai xmo balik..nak tido sana ke ajeemm...



masih sempat tolong ummi sepahkan umah...pantang nengok umah kemas...mesti nak tolong ummi punggah barang..adoilah..



dan....inilah wajah budak sakit mata baru bangun tido...hahaha...mulut muncung mintak susu...

ok..si manja azim kami genap 2 tahun 3 bulan..Alhamdulillah..semoga azim sentiasa sihat dan bijak...apa yang ajeem suka sekarang???

1. Layan Geng Upin & Ipin...layan sampai lebam...bape kalii replay sehari..sampaikan dia dah boleh hafal skrip...dan dah kenal semua karakter geng..adui la..ayat pebret..'pashi pashi...' & 'sepi...go'

2. Menyanyi & menari...ajeem dah pandai bercakap dan sekarang sudah pandai menyanyi..

3. Shuffle + action tambahan..nak tgk dtg umah..& kalu dengar muzik lam keta..ummi dan ayah + pak usu dipaksa joget cara dia...hmm...layankan aja

4. Dah pandai mengira in English..kalau sebelum ni lancar lamm bahasa melayu jek kan..& dalam proses blajar abc..wpun agak kurang minat dengan abc..tapi hari2 diajar nak jgk dia ikut

5. Ajeem sangat manja dengan ayah...tapi kalau gaduh ngan ayah...cr ummi jugak la kan..hehe..apapun ayah the best..lov ayah, muah...

6. Dah pandai menulis & melukis menggunakan idea sendiri...buku lukisan pebret..sudah semestinya mickey mouse...hahaha anak jantan aku suka mickey mouse...skang cam dah nak suka ben10 lak...x cukup tulis kat buku...tulis kat kaki tangan & badan..hrtu g umah ateh..ajeem berjaya conteng dinding umah ateh ngan marker pen...aduih..tunjukk perangai umah org...anak oo anak...

klah...ajeem dah ajak mandi...huhu...len kali update...syoknya leh lepak2 golek2 sama ajeem kat umah..wpun sakit mata tapi ada ajeem ilang sume sakit...

1 comment:

Anonymous said...

Ermm.. Ajim kan anak ayah tu yang manja ngan ayah...heheheh maybe next yang kena sakit mata ialah ayah...Tungguuuuu


---Ayahanda---