1. 3 NAMES IN YOUR INBOX CELLPHONE?
1) Hubby
2) Kak Njang
3) Kak De
2. YOUR MAIN RINGTONE?
Chicken Dance...
3. WHAT U DID AT 12 LAST NIGHT?
Angkut barang masuk lam umah..br sampai Kuantan dr KL...
4 . WHO WAS THE LAST PERSON U WENT OUT WITH? WHERE?
Hubby...Ajeem...IOI Mall, Puchong
5. THE COLOR OF THE T'SHIRT YOU'RE WEARING? NOW?
Aku pakai baju kurung skang ni...blue black bunga grey...hehehe
6. THE LAST THING U DID?
Sarapan...nasi lemak ayam kari...menu kegemaran hubby
7. 3 OF YOUR EVERYDAY FAVORITE ITEMS?
1) Kiss ajeem..gomol ajeem...aci x kira fav item...
2) Manja2 & gossip ngan Hubby...dalam telephone jelah...
3) Gaduh2 sama Fiza...pasni kalau Syila ada aku mau gaduh sama dorg berdua...huhu x ceria hidupku kalau x gaduh2...hihihi
8. THE COLOR OF YOUR BEDROOM?
Tgh plan ngan hubby nak cat bilik kaler apa...huhu br pindah umah...
9. HOW MUCH MONEY IN YOUR WALLET NOW?
tak sampai 100...
10 . HOW'S LIFE?
Sangat bahagia ngan hubby and our lovely prince, Fauzul Azim...x sabar nak balik KL, hidup sama2 cam dulu...
11. YOUR FAVORITE SONG?
Nian di Hati...Siti Nurhaliza...
12. WHAT WILL U DO NEXT WEEKEND?
Lepak2 ngan Hubby and ajeem...every weekend is our precious day..
13. WHEN WAS THE LAST TIME U SAW UR MOM?
18 Mei 2006...arwah mak sangat cantik & tersenyum dalam pakaian serba putih..
14. WHERE IS SHE NOW?
Di alam Barzakh....Al- Fatihah..
15. WHEN WAS THE LAST TIME YOU TALKED TO YOUR PARENTS?
Pesanan terakhir arwah mak untuk aku sentiasa dalam hati, Ahad 14 Mei 2006..Hospital Kuala Lipis...
16. WHO IS THE LAST PERSON THAT TEXTED U?
Hubby yang tersayang..
17.WHERE DID U HAVE UR DINNER LASTNIGHT?
Kat umah Kuantan, makan burger king tengah2 malam ngan fiza...aku sampai rasa nak muntah...
18. THE LAST SURPRISE YOU GOT?
Pindah umah baru dalam keadaan yang tak ku duga...sigh!!!
1 9. LAST THING U BORROWED FROM UR FRIENDS?
Pinjam keta Acik balik KL...hihi bila tah Acik nak ambik...
21. WHO IS UR BF/GF OR HUSBAND/WIFE?
Hubby...
22. WHAT DO YOU FEEL NOW?
Penat...nak balik tolong Hubby kemas umah...semalam aku tglkan sepah2 lagi...cian Hubby...
23. WANNA SHARE WITH WHO?
Hubby...Kak Njang...Kak De...
24. WHO KNOWS UR SECRET?
Hubby tau semua rahsia...erm, yeke!!!
25 . THEY KEEP UR SECRET?
Insyaallah..
27. ARE YOU ANGRY WITH SOMEONE?
Aku marah sama J*****...
28. WHAT DO YOU ORDER AT MCD?
Aku suka Ayam Goreng McD...
29. THE LAST TIME YOU FELT SO SAD?
Last Saturday...sedih ngan keadaan yang tak sepatutnya...
30. WHAT IS UR WISH FOR TOMORROW?
Nak siapkan semua module cepat2 & balik KL dok ngan Hubby...
I wanna tagg~
Dayah
Izzati
Liza
Fiza
Nana
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

2 comments:
hihi..kene tag pulak kite ye..macam balas2 pantun pulak..
k.sue prasan x, no 20 xde... :P
Post a Comment