Tuesday, July 03, 2007

masa berehat..hehe

break break...lega sket..td pg kena serbu ngan user..adeh pagi2 dah jam kepala aku..ngan keje melambaknya...pastu ngan user nak itu ini...sakit kepala sakit hati semua ada..klu boss aku xde camnilah...semua benda kena wat sendiri...padan muka aku...tp yg bestnya ptg ni leh la chow awal...awal2 pun on time la..xpun lewat 15 min camtu..klu dia ada kena jeling ah nampaknya...

hm malam ni hubby ada lawan futsal...aktif betul la hubby skang ni...ahad hrtu ngk dia lawan paintball...dah malam semalam dia pi selection badminton utk tournament....malam ni lawan futsal lak...rasa cam nak pi nengok malam ni jd pom pom girl..semalam aku x pegi pun..& mmg biasanya klu hubby main badminton aku malas nak pg...aku cuma rajin ngk hubby main futsal je...hehehe memilih sungguh...

hm, kenyang dah ni...Alhamdulillah...hrni makan bungkus je..mmg biasanya klu boss xde aku bungkus je...malas nak makan sorg2...& malas gak nak joint bebudak lelaki..makan kat opis leh rilek2...hehe ada la masa utk aku mengupdate blog...klu x mmg x sempat...masuk2 opis je keje menunggu...ni wpun keje mmg menunggu tp x kira, nak gak membebl kat blog kejap..jap lg ada training..adeh muntah ijau gak aku kang..hm user aku ptg ni cerewet...adeh, camno tuh...

adeh sakit perut lak...hm xkan makan sup pun leh sakit perut...hm sdpnya hrni makan sup sayur ngan ayam goreng...my pebret...lama x makan sup sayur...dulu2 masa ada arwah mak selalu la buat...pastu buat sambal..sayur lak sayur free..nak masak petik je blakang rumah...hm arwah mak memang rajin berbudi pada tanah, & tangan arwah memang subur..tanam sikit2 blakang umah & tepi umah dah boleh jdkan pendapatan tambahan...tangan aku, klu tanam idup mmg idup tp buahnya x cukup lebat...kecik hati aku...hahaha

hm apa lagi ni nak merepek...adeh sakit perut kenyang agaknya ni...tulah makan sayur banyak sangat td...sendat rasa perut...hm oklah, nak lepak2 surfing2 jap..ada sket lg masa utk mengular...lain kali ah klu free aku membebel...

No comments: