hm hari Isnin..cam biasalah, hahaha...penatnya badan...mgu ni xtra penat...coz weekend tu kenduri umah sendiri..x sama cam hadiri kenduri umah org..adeh rasa remuk badan..pinggang cam nak patah...pala cam nak pecah..haha complete set aku rasakan..apapun ku gagahkan jua utk pegi keja hrni..xmo mc lagi..lgpun aku rasa larat & x seteruk hari2 sblm ni..wpun xdak kenduri tp xleh nak bangun langsung..cam hrni penat tu ada cuma xlah sampai pusing2 kepala tgl blin blink je..cam nampak bintang di siang hari lak..so pg2 aku dah kenyit2 mata ngan hubby kasi hint mtk dia hantarkan..& hubby cam biasa on jek...x larat rasa nak harung jam hr pertama persekolahan ni...td pg2 dah jam..haduih...
hm smalam ktorg ziarah kubur arwah mak & ayah..pegi ramai2 siram air tahlil..aku dah dpt kawal perasaan aku..mungkin sbb acik xde kot...xde sape yg nak mulakan nangis..klu acik ada sah2 banjir gak..teruk betul...masa ptg sebelum kenduri tu xdak letrik ngan air..klu letrik xde automatically air pun xde...pam air xleh nak function...gitu rupanya...dulu2 xlah macam tu..mcm2 la skang ni...so b4 kenduri tu ramai2 pi sungai angkut air..hubby tunjukkan skill bawak jeep ngah...hahaha lawak lak aku rasa...hrtu balik jengka dia try bawak lorry ni bwk jeep lak...senang sket nak angkut tong air..mujur la kg aku ada sungai...tapi air naik so airnya x bape cantik...dorg mandi sungai..bestnya..tapi aku x selera nak mandi..haha sejuk sangat...tgk dorg mandi je...cam best tapi sejukkkkkkkk sangat...lgpun xleh nak berenang2 klu mandi...hehe so aku decide dok tepi je ngk pergerakan anak2 sedara...
hm esok lak nak kena pi training...3 hr 2 malam laktuh...ish company aku ni mimpi apa la nak hantar training jauh2 lak..biasa training dalam office je ni nak soh tdo2 lak..malasnya nak drive jauh2..mujur ada lg kete kosong so leh car pool jek..hehe..klu drive leh claim..hahaha..tapi xperlah xde claim pun janji x penat...aku mmg pemalas nak bwk keta..hehe...eh sedap je aku membebel..dah kul 10 lebih..adeh cpt lak hrni masa berjalan...br je rasanya td aku dok sini kul 7.45...haha boss xdak mmg cpt je rasa...cuba klu ada depan mata...sejam cam setahun..haha teruk betull..k lah nak sambung keje..ptg kang nak kena kasi training lagi..hadui la...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment