hm aku dah sampai opis..hehe dah 3 hari aku kembali ke site..hm seronot habis..haha balik site means keje pun melambak..tgl 3 hr keje makin banyak aku rasa..adui la...
penat lagi hrni..semalam pun penat...penat keje2 kenduri la ni...mgu ni ada kenduri lagi..3 minggu berturut2 hadir majlis kenduri...3 minggu jugak travel..adeh klu tiap2 minggu mau jam badan aku ni...mujur aku kuat dan sihat masa nak pegi..tapi bila dah balik umah lembik..hubby kata baby kami suka jalan2...coz klu tau nak berjalan jauh bangun pagi2 sihat walafiat...dalam perjalanan pun ok..sampai kat tempat tujuan pun ok je..tapi bila ptg nak balik tu mula la buat hal..sakit kepala la..itu la ini la..dah2 sampai umah terus melepek...mujur la x melepek sampai hr isnin..kalau x haru..asyik mc je...smalam aku dah tanya om..dia kata mc company limited to 20days...klu amik mc lebih then tolak gaji..hahah banyak lagi kot...
hm hrni aku ada training ke ek..patutnya ada..tapi aku dah malas nak set schedule ngan user aku yg sorg ni..memanjang postpone..ada dekat 10 kali dah ni postpone..bz sangat ke dorg ni..haha, yelah kot bz gaji dah naik...takpe drpd aku menunggu org bz tu baik aku layan user aku yg lain..yg lagi memberi manfaat kat aku..yelah training settle...keje settle...yuhuuuu x sabar nak balik opis atau nak pegi site lain..dah bosan dok sini...environment x bape menarik...haha jahat lak rasanya ayat aku ni...
alamak dah 8.30..aku nak sarapan sat..td dah singgah gerai beli kue teow goreng..haha hubby tergoda ngk aku beli kue teow last2 dia pun beli..kang kenyang perut br suka hati nak buat keje...hehe daaa....
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment