Tuesday, August 01, 2006

waktu untuk mengular..hahaha

hm...keje banyak tapi xde mood..maybe sebab perut kosong..hobi baru aku...mengular..haha best tau..td pi main campus...adus, tercabar gak kemahiran bukit aku...aku horror gila ngan bukit...tapi sebab dah terpaksa nak wat camana...pastu dahlah bukit, sempit...huwaaaaa...jahat la...masuk lak jalan mati...ada 2 choice untuk keluar..reverse sampai jumpa jalan lain atau try pusing sket2...dahlah dekat ngan tong sampah besar...sabar jelah...pusing punya pusing...atlast berjaya gak aku kuar...wpun dah biasa masuk ruang yg sempit...tp bila dah pressure tau2 jelah..balik sampai INTEC balik...nengok2 ada satu parut..hm aku agak dah sebab ada bunyi gesel...mujur tak teruk sangat..segaris pendek je...hehe biasalah saya budak baru belajar..haha dah setahun pun leh calar2 agik..
hm..panas lak aku posa hrni...smalam best sket...sejuk...tapi takpe..semua tu dugaan dan cabaran...hehehe kuatkan hati..dahla kak wan bawak jeruk dr penang...sedapnya...hahah kalo posa semua sedap....padahal aku bukan suka sangat jeruk...tapi kak wan best, siap pack kan lain untuk aku...semalam lg dia pesan...sedap2...hehehe
klah...malas la nak bercerita..lain kali ah...nak sambung keje...tamat sessi ngular untuk hr ni...daaaa

No comments: