Monday, August 14, 2006

macam-macam cite...

hm....jumaat sampai ahad...macam2 hal..benda yg dirancang tak menjadi..benda yg tak dirancang lak yg menjadik...hehe hantam sajalah labu......

jumaat tu junior aku bayo hutang kat aku...Alhamdulillah wpun setahun dah benda tu at least dia ingat lagi nak bayo...wpun baru bayo separuh at least dia ada inisiatif & usahakan untuk bayo..tq tq..& sememangnya aku tengah krisis kewangan skang ni...tinggal beberapa org lagi hamba Allah yang tak bayo hutang kat aku...aku x tau la memang tak ingat ke...xde duit nak bayo ke or buat2 tak ingat...bagi aku pinjam tetap pinjam & hutang tetap hutang...kalau mereka org yg bertanggungjawab mereka seharusnya malu & sedar bahawa mereka harus bayar apa yg mereka telah gunakan...lagi2 aku ni anak yatim piatu...hehehe pasni pegang kata2 arwah mak...jangan baik sangat nak kasi org pinjam duit banyak2...hehe InsyaAllah..

Sabtu plan nak pi satu tempat tu...skali..."ic photostat 2 keping ye..untuk kedua2nya"...hm okay...aku fill up form & tunggu dia pi fotostat ic..skali dia balik ngan muka serabut...ada lak tanya aku ada simpankan ic dia ke tak...aku wat muka blurr...kesian pun ada...atlast ktorg decide pegi next time...balik cr kat keta kot2 cicir...singgah umah dia cr kot ada kat umah...pastu pegi opis dia...hm...sah, maksudnya 2 bulan ulang alik pi keja..balik kg dia drive tanpa ic & lesen ori..ish apa nak jadi la....boleh lak tinggalkan ic kat kedai fotostat selama 2 bulan...mujur tokey tu simpankan...siap cakap i love u lagi kat tokey kedai...tergelak aku nengok gelagat dia...

hm...pastu ajak maman pi service keta kat shah alam...biasalah nak pi servis kena ajak escot...& maman cam biasa available...mekasih maman...u're the best...dah servis baru balik umah...penat lak weekend ni...Alhamdulillah settle keja...

ahad lepak dok umah je...petang baru kuar...jalan2 kat OU...aku mamai...leh pakai sliper sebelah lain...dia gelakkan aku...cis...aku jalan selamba ajak dia naik atas kat parking pi tukar sliper..sah aku tersarung sliper lain2 masa nak kuar keta...memang ada 2 sliper kat keta...hehe..siott jek...hm belek2 barang yg perlu dibeli lagi...awl bulan hrtu dah beli kat sogo...separuh lagi nak kena beli...kira2 bajet...hm....teringat kak ijah cakap..."awk ni boros"...hehe takpe kak bukan selalu sekali seumur hidup..mesti la nak yang terbaik...InsyaAllah...

hm...hati ni teringat kat arwah...boleh aku call umah..."mak buat apa, akak nak cakap ngan mak jap"...terkedu adik aku..aku pun terkedu jap...hm....borak2 ngan nenek...sedih lak...dia x sihat tapi aku xleh nak balik...tunggu gaji la nampaknya balik...nenek kata next 2 week nak buat kenduri arwah mak...hm, yelah dah seratus hari masa tu...InsyaAllah kalau xde aral aku balik...

dr petang sabtu badan aku bintik2...chick pox ke?ruam ke? adus la...habislah aku kalau kena..sure tinggal parut...camana neh????

No comments: