erm takde apa nak share..meh aku share lirik lagu...ni my favourite song..lagu ni lagu arab nyanyian amr diab...banyak gak lagu2 die yg aku suka..ni pengaruh acik la ni hehehe..memang syahdu lagu ni...aku kasi translate die jek..memang best..jatuh hati dengar seh...aku ingat lagi lagu ni aku start dengar masa acik kasi handphone kat aku tahun 2001..seronok sangat..tak sangka acik belikan aku handphone nokia8210..warna biru..acik pesan na jangan delete ringtone tamally maa ni..mula2 aku simpan la...tapi dah lama2 bosan lak..mana aku tau lagu apa masa tu..hahaha aku delete replace ngan lagu2 terkini la konon..tapi lepas aku delete tu aku dengar lagu die kat cd acik..rasa menyesal lak delete tone tu..dah carik2 semula tak dapat...dan yang menambah suka nya aku kat lagu ni bila aku baca buku aina emir...sesuci cinta..lagu cinta aina untuk armand..wah romatik la..baca la ni..jiwang lak aku...hehehe....
TAMALLY MAAK
I am always with you.
And even when your far away from me,
Your love is in my heart.
I am always with you.
You're always on my mind and in my heart.
I never forget you.
I always miss you,
Even if I am with you.
I am always with you.
And even when your far away from me,
Your love is in my heart.
I am always with you.
You're always on my mind and in my heart.
I never forget you.
I always miss you,
Even if I am with you.
I am always longing for you darling.
I always need you and nobody else.
And if I'm surrounded by the whole world,
I still need you, my darling.
I am always longing for you darling.
I always need you and nobody else.
And if I'm surrounded by the whole world,
I still need you, my darling.
I am always with you.
You have my heart and my soul
My most precious love.
My most precious love.
And no matter if you away from me,
You are close to my heart.
You are life in the future and the present.
And the most beautiful of fates.
I am always with you.
You have my heart and my life
My most precious love.
My most precious love.
And no matter if you away from me,
You are close to my heart.
You are life in the future and the present.
And the most beautiful of fates.
I am always longing for you darling.
I always need you and nobody else.
And if I'm surrounded by the whole world,
I still need you, my darling.
p/s...kalau korg tau lirik die dalam bahasa arab pass la kat aku kay...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment