aku mulakan hari ini dengan doa kepada Allah swt...
Ya Allah... Permudahkan urusan kami hari ini... Jadikanlah hari ini serta hari2 mendatang hari ceria untuk kami..amin...
berikanlah berita gembira pada kami... panjangkan umur dan murahkanlah rezeki kami... dan lindungilah kami dari dengki khianat manusia-manusia yg tak pernah kenal erti haram & halal....Amin Ya Rabbal A'lamin...
erm penat la hari ni..mana tak nya smalam aku balik dr kg kul 9.30 malam..bising mak aku..ada lak anak dara die balik malam2...hehehehe kalau aku jadi mak pun sure aku bising ngan anak aku...ni cite balik kg...patutlah aku rasa terpanggil nak balik kampung..rupanya nenek sedara aku meninggal smalam...konon2 aku kasi alasan kat maman kata nak jahit baju nak pakai chinese new year ni..padahal aku memang rindu kat mak ngan baby dayana...tak puas rasa cuti raya hrtu..best tau balik..biarpun sekejap..dapat engok muka mak tu yg best..
errrr....alamak aku nak kena settlekan satu benda la...so chow dulu la..esok2 aku update cite lagiii...hehehehehehe
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment