25th oct...counting days for 5th anniversary...27th oct 2011...Alhamdulillah, kalau ikutkan perkenalan genaplah 10 tahun kami berkenalan semenjak 21th oct 1999...hm masa tu 1st semester...kata org kawan2 tak boleh kawin..Alhamdulillah dari kawan2 itulah terjalinnya ikatan kasih sayang antara kami..27th oct 2006 kami sah menjadi suami isteri...thanks to hubby yang selama ini begitu memahami dan begitu mengambil berat...semoga kasih sayang kami berkekalan selamanya,Amin Ya Rabb......i love him soooooo much...
Apa ek nak suprise kat hubby..xde idea la tahun ni..tahun yg lepas2 mcm biasa..sama2 kasi suprise...hm br 5 tahun kawin udah kering idea..org lain tu bertahun2 sentiasa ada suprise...hihi apa la aku ni...gabra..sebabnya, kad anniversary lom beli..haru betul la..kang mesti hubby pelik tahun ni xde kad n etc...camne ek nak buat supaya ada kad yang aku leh kasi kat hubby...adoi camana..camana...pusing2 cr idea supaya berjaya hasilkan sesuatu...2 days to go...idea datanglah.....
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment