Thursday, December 16, 2010

nak balik kampung

gembira rasanya hati..lalalala..harini pas keje roger ke kuantan..esok & sabtu balik jengka..sabtu & ahad balik raub..perasaan sangat happy..

kat kuantan boleh makan2..banyak senarai makanan sedap2 yang nak makan ni...biasa la kalau g kuantan kami akan mengimbau lokasi makan2 waktu bercinta...syok..main2 mata wpun anak ada kat sebelah..plan nak shopping brg keperluan baby & abg..cam pampers & susu..sbb kat kuantan boleh dapat stok2 tu dengan murah..hopefully price dia xlah naik melampau cam kat KL ni..semua naik..darah naik...gaji naik pun xdak makna kalau semua harga brg keperluan naik kan..

sabtu tu singgah umah uda...x classmate/housemate unitar kawin..InsyaAllah ada rezeki sampai ke sana..sblm tu, pg2 gerak dr kuantan singgah kg hubby...ambik stok brg keperluan aku untuk pantang nanti..ubat2an..jamu??xmo la..confirm x makan..ready utk minum air akar kayu je la..dah mintak akak aku belikan kat kg..adeh...

pas g umah uda..terus balik raub lak..hm syok..sbb nak ambik rina & anak2 sedara mai umah..rina peneman aku sementara nak bersalin..so jd bibik la dia..jaga azim & kemas rumah...seminggu minggu depan umah kami dipenuhi anak2..abg ajeem pun syok la nampaknya kakak2 & abang2 dia dtg lepak umah..plan nak tgl ajeem ngan mak ndak dia je..xyah g sekolah..& maybe hrni adalah hari terakhir ajeem kat taska tu..sbb buka skolah ni, ajeem akan ke taska kat tasik permaisuri..dah survey, cuma aku belum confirmkan lagi..tadika pun dah book untuk ajeem tp by phone..next week br pegi taska untuk settlekan semua yuran..hati, masih dalam dilema...dilema nak cr taska yg bagus kalah dilema nak kawin..rasa cam nak buat Istikarah pun ada...takut kalau taska yg aku pilih nanti x sesuai..kalau boleh xmo tukar taska ajeem..tapi apakan daya...

hm tulah plannya weekend ni..sah boyot2 ni pun jalan sana sini..next week dah 37wks..so dah start weekly checky..mode jaga2..kalau ikutkan pengalaman anak sulong aku deliver azim tepat2 38wks..tapi tak sama ragam..apapun hopefully semuanya berjalan lancar..semoga Allah permudahkan segalanya..Amin Ya Rabb..perasaan skang, takut + excited...hmmmm

klah nak start keje..jap lagi boleh balik...yahoo...

No comments: