Monday, March 22, 2010

hantu novel kembali

huhuhu...perasaan sekarang...nakk baca novel jaja & din lagi dan lagi dan lagi...hm sangat best cite kak sue kali ni...lain dr yg lain...semenjak terjumpa blog kak sue 2 tahun lepas......dimulakan dengan cerita Surat Ungu untuk Nuha sampailah sekarang...aku dah mula jatuh hati ngan penulisan kak su..suka yg memang sukaaaa...hm, dah hantu novel tu x kemana la kan...pastu lama gak aku tglkan hobi membaca novel ni...al maklumlah sejak ada anak agak x sempat nak mencuri masa..sempat baca magazine je & newspaper je...

dan sejak2 akhir2 ni..aku luangkan masa membaca semula...mula2 nampak novel dr umah nana yg aku x pernah baca..novel penulis kesayangan aku noorhayati berahim..pinjam 2 buah & dah khatam semua novel...pastu terasa rindu untuk membaca...belek2 blog kak sue..& jumpa la 2 cerita yang aku belum baca..hihi terus nekad nak jadikan koleksi terbaru...jaja & din dan piyah & piyan(dari novel damai)...dengan itu, aku berjaya ajak hubby g Pesta Buku Antarabangsa 2010 kat PWTC baru ni...berjaya beli 2 buku tu...hajat hati nak pegi tgk buku2 lain...koleksi norhayati berahim & aina emir...tapi cam kesian lak kat hubby mengekor aku kan..hehe...InsyaAllah nanti ada masa aku pegi or kirim kat sape2...sian kat ajeem gak..hihihi..

dah balik umah...masak cepat2 malam tu..pas makan akupun mulakan operasi...malam tu aku abiskan cerita piyah & piyan...esoknya bagun pagi2...habiskan jaja & din...huhu..thanks to hubby yang memahami...wpun muka sedikit masam sbb aku wat sarapan lambat(rumah pun belum berkemas hahaha)..tapi hubby x larang aku nak membaca...azim pun x kacau ummi...tapi dia sibuk nak baca buku gak...petang semalam...baca jaja & din sekali lagi..dah khatam 2x..rasa balik malam ni nak baca lagi(tapi takut kena jeling ngan hubby hihihi)...alangkah bagusnya kalau aku boleh khatam Quran cam tu kan...hihihi...



sanggupkah aku mencari zuhud seperti jaja...tepuk dada tanya hati...semoga Allah perbaiki akidahku & keluargaku...Amin...

No comments: