hm...aku skang kat PD...ada user requirement study...3d2n lepak tepi pantai...semalam gerak...esok balik...lambatnya masa berlalu...aku sangat rindu ngan anak jantan & hubby yang sentiasa di hati..
jeritan batinku.....miss both of you so much...harap2 next week nama aku digugurkan untuk ke Sabah..Amin...
rindunyaaa..........................
Thursday, October 15, 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

1 comment:
huwaaa...sue samalah aku..aku pun sangat rindu sama itu anak dara ngan hubby aku..lambatnya nak tunggu hari esok... :((
Post a Comment