Thursday, October 15, 2009

aku sangat rindu

hm...aku skang kat PD...ada user requirement study...3d2n lepak tepi pantai...semalam gerak...esok balik...lambatnya masa berlalu...aku sangat rindu ngan anak jantan & hubby yang sentiasa di hati..

jeritan batinku.....miss both of you so much...harap2 next week nama aku digugurkan untuk ke Sabah..Amin...

rindunyaaa..........................

1 comment:

:: NiNa :: said...

huwaaa...sue samalah aku..aku pun sangat rindu sama itu anak dara ngan hubby aku..lambatnya nak tunggu hari esok... :((