Monday, August 03, 2009

update hari pertama

huhu...first day kat opis baru..online pakai new notebook...petang ni ada meeting..briefing pasal project yang aku involve...

dengar penerangan, cam seronok..no more coding...tapi cam takut lak...big boss cam kasi high expectation kat aku..kalau x perform camana..semoga Allah permudahkan jalan aku...Amin Ya Allah

keje tak perlu travel jauh2, cuma kena jumpa user kat area2 putrajaya jek...hm cam best...tatapi, 1st day keje dah dapat schedule utk lawatan..huhuhu
1. Penang
2. Perak
3. Melaka
4. Sabah
5. Terengganu

haha camno tuh..g ngan opismate..balik hari..Sabah????huhu merasa la naik belon...sian betul...aku manusia yg x penah naik kapal terbang..camana takut...

klah...hari ni xleh nak update manyak2...aku yg skema...hihihi...xde keje pun buat2 cam ada keje...konon...

semoga semuanya baik2 belaka...Aminnnnn

3 comments:

@mied@ said...

yu huu...
cam best jek di tempat baru ek..
company mana tempat keje baru?

Unknown said...

wah...merasa gak dpt keje baru..ambe ni still suri rumah sepenuh masa..uwaaaaaa

-mfa- said...

ieda: hehe best weh..mula2 ni la..esok2 xtau la kan..hehehe...

elly: best tu kak elly dok umah...org tingin nak dok umah tapi kang xleh shopping lak x keje..kak elly xpe masyukkk...hehe