hm, lamaaaaaaaaaa x update blog...rindu nak merepek2 kat sini tapinya xde masa...skang ni lunch time..aku xmo pi makan..dah kirim sama dorg belikan aku kue teow goreng..tgh dok sorg2 ni aku nak merepek kat sini lak..temanya 'orang2 baru'...hehe
hm, tahniah untuk Liza, Nana, Atie & Akak sebelah umah aku yang telah selamat melahirkan baby masing2...hehehe...hm seronok tengok baby kecik2...comel sungguh...semua baby dah nengok kecuali baby Nana(baby Zayyad)...Nana kata bulan 12 baru dia balik...dalam 4 org tu..Nana sorg je dapat baby boy..yang lain sume baby girl...hm, hopefully pasni ajim leh la dapat adik pompuan...hihihi tapinya lambat lagi la...kasi la peluang ajim manja2 lama2 sama ummi ngan ayah....yg bestya Liza dah ambik nama baby girl yang aku booked...hihi 'Adriana' maknanya 'Nisbah'...hm xpelah, nanti aku cr la nama lain...Atie lak namakan anak dia 'Amanina'...cute je nanti panggil Nina...hihihi...aku lak yang excited ngan baby2 dorg ni...
Hm hrni penjaga Azim kat nursery tu dah start cuti..dia pun nak bersalin...hm rasa sedih lak...nanti mesti ajim dok cari2 kakak Una dia...ajim kalau dah start kenal org dia selalu tercari2...sian ajim...semoga kakak Una selamat melahirkan 'orang baru'...pas abis pantang barulah dia start keje semula...cite pasal nursery, pasni ajim ada kawan..sbb baby Zayyad pun dah register kat nursery tu...hehe jangan ajim buli baby Zayyad dah lah...hihihi...
cite pasal ajim lak...hm, ajim skang dah dapat kaki...dah pandai jalan la anak aku tu...hm, lasak nya dia dah berjalan..smalam dah jatuh..nak kejarkan aku punya pasal..dahi terhantuk kat kerusi pastu tepi kelopak mata luka, kena bucu kerusi agaknya...panik jugaklah aku bila tiba tengok berdarah..mana taknya, ajim x penah luka pun...aduh la anakku...hm biasalah nak membesarkan anak2 ni macam2 la peristiwa...apapun aku sentiasa doakan semoga anak aku sentiasa selamat, dijauhi dari malapetaka dan dirahmati Allah selalu...Amin...hm next week ajim setahun...hehehe, ayah dia dah plan macam2..hihi suka hatilah...aku dah usya basikal cantik untuk ajim...InsyaAllah ada rezeki aku akan belikan...bukan nak mewahkan anak, cuma...aku nak beli apa yang aku x pernah dapat masa kecik2 dulu...hehehe boleh pakai ke teori aku ni...hihihihi...
klah aku nak membaca blog kengkawan aku lak...hihihi..lama betul x buat mende bukan2 time keje ni...yelah asyik focus keje je balik pas raya tu..sampai migrain aku...hihihi...klah lain kali ada mas aku update...daaaaaaaaaaaaa
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment