Tuesday, September 02, 2008

Salam Ramadhan Kareem

Salam Ramadhan buat semua umat Islam di dunia...moga Ramadhan kali ini membawa seribu rahmat dan keberkatan buat kita semua, InsyaAllah...Ahamdulillah, tahun ni sambut Ramadhan dengan kehadiran Fauzul Azim...hm, 1st time sahur & berbuka ada anak..erm xtau nak gambarkan camana...apapun aku sangat happy...setakat ni Azim x banyak kerenah..cumanya dia berminat nak joint ktorg berbuka...hehe sian Azim, Ummi ngan Ayah makan atas meja Azim sorg2 dok lam walker makan biskut je...hehehe..xpe janji makan, sure Azim diam...

Weekend baru ni balik kg hubby..sambut puasa kat Jengka...tapi before tu balik kg aku dulu coz hantar Rina & barang2 dia...Rina sampai Malaysia Rabu malam Khamis...balik sampai Raya Haji katanya...hm, seronok tengok ole2 dari rina...x sabar nak nengok Azim pakai jubah...hehe...Fauzul Azim jumpa Andak dia demam lak..hari khamis tu aku keja half day je...balik lunch hour tu ambik Azim kat nursery badan dia dah panas...masa aku hantar pagi tu dah suam2...pastu malam tu bertambah panas, atlast sampai Jumaat la aku EL...plan nak balik petang Jumaat sebenarnya..tapi pk punya pk atlast balik pagi2 Sabtu la jugak...hm, bila la turn aku nak balik buka puasa kat kg ni..semalam aku dengar hubby cakap ngan akak2 & abang2 dia yg ktorg akan balik lagi jengka buka puasa sama2..yelah semalam sempat sahur je berbuka nya tak...ktorg balik awl coz nak berbuka kat umah sendiri...hubby penat nak drive pas berbuka...nampaknya turn balik berbuka kat kg aku cam menjelang raya je..hm...camana ni...

balik baru ni ktorg botakkan Azim...bukan apa2 pun, saje nak ringankan kepala dia...rambut dia dah panjang, nak digunting x berani...lasak sangat..atlast pakai mesin ketam je..hehe jadilah Azim 'mawi'...hehe asal botak je 'mawi'...hihihihi...tapi Azim punyalah marah ktorg usik kepala dia...puas jugalah aku nak memujuk...hehe td sampai sekolah cikgu dia jerit sambil gelak2..'Fauzul botak...'...hahaha...Azim look so naughty ngan kepala botak dia tu...hehe...

erm banyak benda nak bercerita tapi xdak mood nak mengarang...nak sambung wat keje la...hehe...sekali lagi selamat berpuasa untuk semua

No comments: