Friday, April 11, 2008

sudah bulan 4

hm...lamanya aku x update blog....hehe...dah bulan 4 rupanya skang ni..huh cepatnya masa berlalu..cmana ni x terkejar keja yg melambak....belum settle yg tu datang lak keje ni..aduih...penat otak...bilalah nak cukup modal nak bukak business ni...huhuhuhu...

erm update pasal anak..pg td tengah2 wat keje rasa rindu sangat kat Azim...emosional betul..hehehe...Azim dah besar..Alhamdulillah..anak aku dah pandai pegang benda...dah boleh meniarap..dah boleh gelak terkekek-kekek...pastu dah boleh kena gumpal...tu yg paling best..tdo pun dah macam org besar...siap peluk bantal lagi...dah pandai main sorg2 kalau kita tinggalkan dengan mainan...dah pandai mecari kalau kita panggil..tertoleh-toleh dia cari mana datang suara..hehe...Azim dah kenal sangat Ummi ngan Ayah dia...kalaulah aku boleh dok umah jaga Azim mesti tersangatlah bestnya...tapi nak wat camana...nak kena tolong hubby gak...kerak besar nak kena lembutkan...hehehe...dia dah tau dah kalau pagi2 aku pakai formal tu nak kena pegi 'sekolah' la jawabnya dia...hehe kalau ambik lambat tu macam dia paham je yg aku balik lambat...siap buat dekk je kalau aku tego2 dia...cam merajuk lak...ish budak2 zaman sekarang ni...

hm semalam kak de sms...katanya esok ada kenduri arwah untuk wan..dah 100 hari lebih rupanya..pejam celik je...11 tahun lepas 4 hari sebelum Izuan lahir arwah ayah pergi...2 tahun lepas 4 bulan lepas Dayana lahir arwah makk pergi...4 bulan lepas 37 hari lepas Azim lahir arwah wan pergi...betullah kata orang, patah tumbuh hilang berganti...Subhanallah....

April, birthday twin...birtday Abang Long..birthday kak nim...erm sape lagi ek..x ingat la...hrtu call twin..dorg nak hadiah...haha siap cakap xmo kekk lagi dah, nak hadiah...haha..kakak ngadu Ummi diorang x buat kenduri besar-besaran katanya, penat nak mengemas rumah...haha bunyi macam kenduri kawin je besarnya tu...hahaha...lawak betul...

update pasal keje....cam biasa...aku rasa penat sangat skang ni..ntahlah...tulah tanggunggjawab aku skang ni...keja + housewife + Ummi + kakak...xtra penat rupanya...hm, nak wat camana...kata mak...jadi orang pompuan ni kalau buat semua kerja dengan ikhlas ganjaran besar..InsyaAllah...Amin....

hm klah...nak sambung baca paper lak..dah pukul 2 lebey..hrni hr Jumaat...office lengang lagi...nanti2 kalau ada masa lapang lagi aku update...

daaaaaaaaaaa.......

No comments: