Wednesday, September 19, 2007

Cerita pagi ini...

hm hrni sampai opis sangat awal..hubby hantar mmg kena sampai awal..sampai2 biasalah buka email baca apa2 yg patut..& pagi2 melawat blog kawan2..jumpa satu entry sedih dari abah ...hm entry yg benar2 menggugat rasa hati...entry yang membuatkan perasaaan rinduku membuak2 di dada..cerita tentang ibu lagi..x mungkin akan ku lupa semua kenagan manis bersama mereka suatu ketika dulu..lagi2 dalam bulan Ramadhan ni...terpandang kuih muih kat bazar Ramadhan hati x lupa akan masakan arwah mak...hati x lupa akan makanan kegemaran arwah ayah..semoga bahagia mereka di sana..Amin Ya Allah...

hm semalam cuti lagi...banyaknya cuti aku skang ni..keje banyak...tapi dah kow tim ngan boss yg aku akan buat replacement leave on weekend...nak buat camana...nanti nak kena cuti lagi...hubby pun terheret sama dalam aktiviti cuti2 ni...hehe...Alhamdulillah check up semalam semuanya ok...Aku sentiasa berdoa semoga semuanya selamat, InsyaAllah..semalam pas hubby keje dia jemput aku..pegi berbuka free, vendor dia jemput...komen aku, best..cumanya aku kena control permakanan...xleh nak makan banyak2 sangat..tapi itupun makan sampai kenyang...banyaknya pilihan makanan yg restoran tu sediakan..sampai xtau nak makan apa...& ramai jugak jemputannya..apapun puas hati la ngan majlis semalam..hrni hubby ada jemputan berbuka lagi tapi hubby x mo pegi coz jemputan ni xleh bawak spouse...so hrni makan kat umah..mujur kalau x ada yg aku buka sorang2 kang...tp adik Pie ada teman...next 2 week company aku lak buat majlis buka posa...hm InsyaAllah aku pegi ngan hubby...hehe fisrt time leh bawak hubby joint company dinner...hehe dah kawin leh la...

hm, lately ni banyak betul email & sms pasal ayam..& ada email2 yg kadang2 buat aku naik marah membacanya...bukan nak marah dengan apa yg ditulis...nak marah dengan penghantar sbnrnya...atau aku yg sensitif...hehe...klah aku nak sambung keje...dah 9 lebih rupanya..dok sibuk menaip...

No comments: