huh, sama jek setiap minggu...isnin je ngantuk..asal isnin je ngantuk..apa la nak jadi ngan anak mak neh...tapi seriyes aku mengantuk gilosh...dah puas surfing2 xleh counter gak...at last update blog wpun keja melambak...
hmm 2 minggu lagi nak raya..entahlah...apa yek perasaan aku skang ni..nak kata happy, Alhamdulillah aku sangat gembira dengan semuanya...tapi dalam masa yang sama aku sangat sedih...sedih bila mengenangkan saat2 bahagia yang akan aku tempuhi...bukan sedih sebab x rela, cuma aku sangat sedih sebab arwah mak ngan ayah x sempat nak kongsi suka dan gembira aku bersama...balik kg tengok sekeliling umah, tengok suasana..sedihnya...lagi2 pas buka...terasa sangat kehilangan...tapi nak buat camana...kata kak de, semua tu dah ditentukan...tabahlah wahai hati...
pagi td dengar Hotfm...cite pasal kena tipu...dr situ aku lebih memahami dan akan terus jdkan segala kisah itu sebagai pengajaran...satu tajuk yang agak menarik tapi aku xmo ulas panjang..cuma bagi aku segala apa yang terjadi ada hikmah dan rahmat buat insan yang bernama manusia...
untuk semua...selamat berbuka puasa petang ni..semoga puasa kita dipenuhi berkat...jangan lupa, usaha kita di malam 15 akhir Ramadhan ni..klu2 terjumpa malam Lailatulqadar, doakan aku sama...semoga kita semua menjadi insan yang dirahmatiNya, InsyaAllah....:)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment